Fotofestiwal 2019

SUPERNATURAL, czyli Nadprzyrodzone. Pod tym tytułem obyła się 18. Edycja Fotofestiwalu, dla którego zaprojektowaliśmy key visual wraz z pełną oprawą graficzną wydarzenia. Opracowaliśmy także identyfikację GRANDPRIX 2019 i wayfinding w przestrzeniach Art_Inkubatora, OFF Piotrkowska oraz budynku "Motyl" Uniwersytetu Łódzkiego.

Inspiracją dla kreacji były fotografie artystów biorących udział w wystawie – Klausa Pichlera i Henrika Spohlera oraz prace z kolekcji Brada Feuerhelma. Obrazy te twórczo przetworzyliśmy, uzupełniając je graficzno-typograficznym komentarzem. By podkreślić wielowymiarowość prezentowanych prac, wyszliśmy poza formę standardowego plakatu i wykorzystaliśmy różnorodne techniki (od druku soczewkowego, po animację) dające szerszą perspektywę oraz „wciągające” odbiorców w niezwykły, magiczny świat.

Efekty naszej pracy można było zobaczyć na citylightach, billboardach i siatkach wielkoformatowych, w opracowanym katalogu, a także na pocztówkach, zaproszeniach, opaskach festiwalowych, materiałach prasowych i digitalowych.